پرسپولیس با 1.5 میلیارد انصاری‌فرد را از دهان استقلال بیرون می‌کشد؟کریم خطاب به هم تیمی‌هایش: معلوم
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : دو شنبه 22 خرداد 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری

انصاری فرد به خوبی مي‌داند با وجود مهاجمانی مثل اکبرپور، برهانی، میداودی، منوچهری، شریفات و ... در استقلال کار سختی در پیش خواهد داشت.

در چند روز اخیر تمامی اخبار مربوط به كريم انصاري‌فرد مهاجم جوان تيم ملي و سايپا، حاكي از احتمال عقد قرارداد او با استقلال بود اما در دو روز اخیر مسوولان پرسپولیس و نزدیکان محمد رویانیان در تلاش هستند تا کریم را سرخپوش کنند.

آخرين خبرها حكايت از جدي شدن مذاكرات پرسپوليس با آقاي گل ليگ يازدهم دارد. انصاري‌فرد نخستين گزينه دنيزلي براي تقويت خط حمله بوده و هست.او جزو نخستين بازيكناني بود كه پرسپوليسي‌ها با او مذاكره كردند و گفته مي‌شد كريم قول‌هايي هم داده است اما با چرخش به طرف استقلال احتمال اين همكاري كمتر شد. حالا شنيده مي‌شود قضيه انصاري‌فرد و پرسپوليس جدي‌تر شده و حتی پرسپولیسی‌ها مي‌خواهند پول خوبی به کریم بدهند.

شنيده شده كريم علاوه بر پرسپولیس، اين شرط را براي استقلالي‌ها هم گذاشته که هر وقت خواست به اروپا برود و به نظر مي‌رسد هر كدام از مسوولان آبي یا قرمز با خواسته های او موافقت کنند و 40 درصد قرارداد انصاري‌فرد را همان ابتدا بپردازند، شاه‌ماهي فصل نقل و انتقالات را به تور خواهند انداخت.این روزها برخی بازیکنان تیم ملی هم در مورد تیم بعدی انصاري‌فرد از او سوال مي‌کنند ولی او دیشب به بعضی از هم تیم‌هایش گفت که معلوم نیست کجا برود و برای تصمصم گیری تردید دارد. انصاري‌فرد گفته که مي‌خواهد بعد از بازی با قطر تصمیم بگیرد و هنوز انتخاب نهایی را انجام نداده است.انصاری فرد به خوبی مي‌داند با وجود مهاجمانی مثل اکبرپور، برهانی، میداودی، منوچهری، شریفات و ... در استقلال کار سختی در پیش خواهد داشت و حالا باید دید چه تصمیمی خواهد گرفت.
سوال روز: چرا انصاری‌فرد به اروپا نمی‌رود؟
کریم انصاری‌فرد جزو معدود بازیکنان ايرانی است که مورد توجه تیم‌های اروپایی قرار دارد اما خودش تمایلی برای رفتن به اروپا نشان نمی‌دهد.
همانند فصل قبل که تيم‌هاي بلکبرن و روبین‌كازان او را می‌خواستند او این فصل هم با پیشنهاداتی از تیم‌های اروپایی مواجه شد. ولی از شواهد رفتاری کریم پیداست که او اصلا به رفتن به اروپا توجهی ندارد و قصدش ماندن در لیگ ایران است. کم‌کم در ميان مشتريان اروپايي این خبر پخش می‌شود که کریم انصاری‌فرد قصد آمدن به فوتبال اروپا را ندارد و می‌خواهد در کشور خودش فوتبالش را دنبال کند.
انصاری‌فرد در حالی از ماندن در فوتبال ایران صحبت می‌کند که چند تیم اروپایی خواهان او هستند اما این بازیکن حتی به آنها فکر هم نمی‌کند. یکی از این تیم‌ها زنیت روسیه است که حتی نماینده این تیم برای دیدن بازی او به امارات هم رفت اما او باز هم تمایلی برای رفتن نشتن نداد و این بزرگ‌ترین سوال برای فوتبال ایران است که پس از سال 2006 دیگر بازیکنی به اروپا صادر نکرده است. اینکه چرا ستاره‌ ایرانی تمایلی برای رفتن به فوتبال اروپا ندارد بزرگ‌ترین سوال فوتبال ايران باید باشد.
یک مثال همیشه در دهان کی‌روش است: «هر لیگ اروپایی را نگاه می‌کنی چند بازیکن ژاپنی و کره‌ای در آن بازی می‌کنند اما بازیکنان ایرانی فقط در ایران و کشورهای عربی هستند و این باعث پیشرفت فوتبال ایران نمی‌شود. پیشرفت فوتبال در اروپاست.» این‌که کسی نیست تا انصاری‌فرد را برای رفتن به فوتبال اروپا متقاعد کند می‌تواند بزرگ‌ترین چالش فوتبال ایران باشد و ستاره فوتبالی که تمایل به رفتن به تیم‌های اروپایی ندارد باید ناقوس مرگ این فوتبال را به صدا درآورد. به جای پیدا کردن علت این معضلات، سوژه اصلی فوتبال ایران سوژه‌های منشور اخلاقی است و این‌که در این لیگ ورشکسته کدام ستاره کاغذی به کدام تیم رفته است!

منبع خبر : پارس فوتبال



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








آخرين مطالب